sobota, 19 lutego 2011

02. Nie taki Kocur straszny!

Moim rozmówcą jest Przemek Szczepaniuk (Pshemko).
Rozmawiamy m.in. o zwierzakach, podkastingu, harcerstwie i Złym Przemku ;)
Tak miło się konwersowało, że mieliśmy problem z zakończeniem: 1:20.

Ja zajęłam się montażem, więc nagranie jest stosunkowo ciche,
a zwłaszcza mój głos (wina mikrofonu) :(
Jeśli ktoś ma cierpliwość do kobiet, to chętnie pobiorę nauki 
w zakresie zwiększania głośności itp. ;)

Utwór stanowiący tło rozmowy.


Poznajcie "ludzką" stronę Pshemko! :) ;)





8 komentarzy:

  1. Fajny odcinek! Fajny! Super Fajny!
    A Pshemko to ciekawy człowiek...:P
    Ale i tak jest dla mnie jednym wielkim Kaczorem Donaldem (i tak się go boję......)
    Pozdrawiam! i Ciebie ciociu Kasiu i Ciebie Pshemko
    (i nie , nie jest to włazidupstwo)
    Hoss

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak podziękować za jakże miłe literki z Twej strony w Naszą skierowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesujacy odcinek. dowiedzialem sie bardzo duzo o podcastingu i jego mechanizmach.
    dziekuje.

    daniel

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zatem nadzieję, iż Przemek nie będzie kazał długo czekać słuchaczom na kolejny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, nie wiedziałam, że Przemek odbierany jest jako srogi ;)Na szczęście ja się nie boję Przemka :)
    Wywiad fajny, dobrze Wam poszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiola Ja czasami się boję, zwłaszcza, gdy coś przeskrobię ;) Cieszę się, że wytrwałaś do końca odcinka i do tego się Tobie spodobał :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i moje życie wygląda bezpłciowo przy takim Pshemku... Dobrze się słuchało.

    Ciekawie posłuchać o podcastach trochę inaczej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kogut Każdy z moich rozmówców jest interesujący na własny i inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń